Life's Good

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ق.ظ

اشتباه در مد



معمولا در این قسمت ما شما را با کارهایی آشنا می کردیم تا با انجام آنها بتوانید تیپ زیبایی بدست آورید. اما هر چند وقت یکبار بد نسیت که این روند را متوقف کنیم و چیزهای دیگری را هم به شما آموزش دهیم.

در این قسمت می خواهیم کارهایی را به شما آموزش دهیم که باید از انجام دادن آنها خودداری کنید، همچنین راه اجتناب از آنها را نیز به شما یاد می دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۰:۳۸
حمید محمدی
سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

3 مشکل اصلی روابط: پول، سکس و فرزند

خانواده

یکی از بزرگترین جدال های زندگی بر سر موضوعاتی نظیر پول، سکس، و بچه هاست. از آنجایی که این مقوله ها جزء مواردی هستند که احساسات افراد را بیش از پیش تحریک می کنند، شاید کمتر کسی بتواند در مورد آنها به راحتی و بدون جر و بحث صحبت کند. البته این امر در حالی است که نه تنها شما می توانید از بروز هر گونه نزاع و جر و بحث خود دداری کنید، بلکه می توانید به وسیله آنها ارتباط خانوادگی خود را نیز بهبود بخشید.                                                                                                                                                            

اگر در مورد این موارد دیدگاههای واقع بینانه ای داشته باشید، به راحتی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۴۶
حمید محمدی
دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

تفکر منتقدانه


همه همیشه کاملاً معقول و منطقی فکر نمی کنند. همه ی ما خیلی وقت ها از علایق خودخواهانه ی خودمان چشمپوشی می کنیم. همه ی ما غیبت می کنیم، لاف می زنیم، اغراق می کنیم، و دوپهلو حرف می زنیم. این از ویژگی های انسان بودن ماست که سعی میکنیم به دانشمان ارزش بدهیم، از تصمیماتمان حمایت کنیم، یا به اعتقاداتمان پایبند باشیم. اما در فرایند ارضاء نفس خود، گاهی اوقات خودمان را، رشد عقلانیمان را و فرصت هایمان را انکار می کنیم. ممکن است دوست نداشته باشیم همیشه از مهارت های تفکر انتقادی استفاده کنیم، اما باید این مهارت ها را یاد بگیریم تا درصورت لزوم از آنها استفاده کنیم.                                                                                                                              

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۱
حمید محمدی
دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ

ایده برای دکوراسیون داخلی منزل


همه ی ایده های تغییر دکوراسیون مستلزم صرف وقت و هزینه ی زیاد نیست. اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر دادن خانه تان هستید، این 10 مورد می تواند کمکتان کند.                                                                                                                                                                                                                             

1.  تنظیم چیدمان مبلمان و لوازم خانه را تغییر دهید: مبلمان را از کنار دیوار برداشته و سعی کنید آنها در زوایای جدیدتر و گیراتر بچینید. مثلاً قرار دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نشیمن باریک باعث می شود که اتاق وسیعتر نشان دهد.    

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۱
حمید محمدی
دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ق.ظ

خصوصیت اخلاقی افراد پر درآمد

درامد

پول فقط با کمی حساب کتاب و شانس به دست نمی آید. برای موفقیت در این راه فقط شما مهم هستید. افرادی در این راه موفق شده اند که خصوصیات اخلاقی ویژه ای داشته اند.                                                                                                                              

در اینجا به چند خصیصه اخلاقی افرادی که در پول درآوردن موفق بوده اند اشاره می کنیم تا بتواند به پیشرفت شما کمک کند.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۸:۲۲
حمید محمدی
دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ق.ظ

بدنتان را دوست داشته باشید

ورزش

 هر کسی باید با دیدی مثبت به بدن خود نگاه کند، مهم نیست که اندامتان چگونه باشد، چاق باشید یا لاغر، کوتاه قد باشید یا بلند قد…مهم این است که بدنتان را دوست داشته باشید!                  هر روز خودتان را تایید کنید. آنچه اهمیت دارد، چیزی است که در درون شماست نه آنچه ظاهر شما نشان می دهد.لباسهایی بپوشید که در آنها احساس راحتی کنید. لباسهایی نپوشید که خیلی تنگ باشد و حرکت کردن در آنها مشکل باشد. در خریدن لباسهایی که از آنها خوشتان می آید تردید نکنید. از همین امروز شروع کنید! طوری لباس بپوشید که خودِ واقعیتان را نشان دهد نه اینکه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۱:۲۰
حمید محمدی
دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ق.ظ

روشی برای شاد زیستن

شادی

آیا واقعاً شاد هستید؟ آیا می دانید معنی واقعی شادی چیست وبرای رسیدن به آن چه راه هایی را باید پیمود؟ این پرسش ها توسط  کسانی پرسیده می شوند که براستی دنبال شادی و خوشبختی باشند. من خودم همیشه سعی کرده ام طوری زندگی کنم که با حفظ شادی و خوشبختی خودم، باعث بدبختی و ناراحتی کسان دیگر نشوم. اگر می خواهید شاد باشید، باید باور کنید که می توانید و توانایی رسیدن به آن را دارید. برخی افراد اشتباه می کنند چون تصور میکنند که شایسته شادی و خوشبختی نیستند و بدبختی و ناراحتی خود را به عنوان سرنوشت خود قلمداد میکنند. حقیقت مطلب این است که خوشبختی نیز مثل سایر چیزها در زندگی باید به دست آورده شود. در اینجا نکاتی آورده ام که به شما برای ایجاد شادی در زندگیتان کمک خواهد کرد.                                                                                       

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۱:۱۲
حمید محمدی